Alior Bank oferuje profesjonalny kontakt z klientem przez 24 godziny na dobę. Jeśli masz jakiś problem z produktami Alior Banku lub chcesz zadać pytanie sprawdź poniżej gdzie powinieneś zadzwonić.
Alior Bank infolinia klienci indywidualni i małe firmy
- Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu);
- 19 502 (z sieci Play: 12 19 502) lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe);
- +48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy);
Alior Bank infolinia średnie, duże firmy oraz korporacje
- Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00);
- 801 274 274 (z telefonów stacjonarnych);
- 22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych).