Aktualności

Ile kosztuje szkolenie z SEO?

Wiedzę o marketingu w firmie powinien docenić każdy przedsiębiorca. Dobrze prowadzone działania marketingowe mogą przynieść ogromne zyski w każdej firmie. Niezależnie czy jest to własna firma, czy też osoby pracujące w dziale marketingu. W takim przypadku niezbędne jest posiadanie podstawowych informacji z dziedzin marketingu. A także z prowadzenia analiz marketingowych i badań marketingowych. Oraz z głównych narzędzi marketingowych.

Żyjemy w fascynujących i jednocześnie strasznych czasach. Wiedza, którą zdobywamy dzisiaj, już za pół roku może okazać się przestarzała. Wymaga to od nas ciągłego rozwoju i zdobywania nowych umiejętności. Na szczęście w internecie jest wiele kursów, jak i szkoleń w zakresie marketingu online. Zajęcia te prowadzą osoby, które chętnie dzielą się swoją wiedzą.

Indywidualne szkolenie tylko dla Ciebie

Szkolenie indywidualne przeznaczone jest dla początkujących przedsiębiorców. A także dla osób z podstawową wiedzą z zakresu marketingu internetowego. Na indywidualnym szkoleniu dowiesz się, jakie są wszystkie zagadnienia i wskazówki w zakresie skutecznego marketingu online. Według specjalistów z platformy szkolenienazyczenie.pl indywidualne kursy pozwalają lepiej zrozumieć i przyswoić wiedzę, ponieważ kursant może zapytać o wszystko . A także marketingu efektywnościowego w Google.

  • Poznasz trendy marketingowe — wśród nadmiaru sprzecznych informacji, warto obiektywnie stwierdzić, które metody są wschodzącymi gwiazdami, a które już tymi upadającymi;
  • Zrozumiesz jak stosować w praktyce nowoczesny marketing. I jak w pełni wykorzystać potencjał firmy. Nauczysz się, jak docierać do właściwych klientów, z właściwą ofertą i we właściwym czasie. Rozwój technologii umożliwia i wymaga znacznej zmiany podejścia w porównaniu do tradycyjnych metod marketingowych;
  • Poznasz założenia zwinnego marketingu oraz agile marketing. Tak, aby szybko weryfikować hipotezy i maksymalizować zwrot z każdej zainwestowanej złotówki. Dowiesz się także, jak przetestować produkty czy usługi, zanim zostaną one stworzone. Dzięki bazowaniu na danych, a nie na przypuszczeniach, unikniesz nietrafionych inwestycji. A także dopasujesz produkt do wymagań konsumenta;
  • Dowiesz się jak unikać pułapek i wykorzystać szanse w obszarze kampanii płatnych (PPC), pozycjonowania (SEO). A także social marketingu i content marketingu. Dowiesz się także, które narzędzie będzie najlepsze w danej sytuacji. Oraz jak podzielić budżet i obliczyć zwrot z inwestycji. A także jak zaplanować dalszy rozwój w krótkim i w długim terminie.

Prowadzone indywidualnie szkolenie to przede wszystkim praktyka. Ponieważ uczestnik ma okazję do samodzielnej pracy i wykonywania na bieżąco ćwiczeń. Pod okiem prowadzącego uczy się wdrażać zdobytą wiedzę i od razu stosować ją w praktyce.

Marketing w Internecie

Marketing online oparty jest o wiedzę o tym, co działa, a co nie dla danego biznesu. Chcąc podejmować trafne decyzje. Trzeba nauczyć się korzystać ze wszystkich dostępnych kanałów pozyskiwania klienta i badać ich efektywność. Szkolenia z marketingu internetowego przygotują Cię do efektywnego wykorzystania marketingu w sieci. A także w przystępnej formie pokażą Ci pełen wachlarz dostępnych

możliwości reklamowych. Na szkoleniu możesz nauczyć się o:

  • Nauczysz się wykorzystywać do planowania, profilowania i pomiaru efektywności kampanii emarketingowych dostępne bezpłatnie narzędzia Google (Analytics, Trends);
  • Dowiesz się jak wykorzystać w działaniach marketingowych media społecznościowe (social media);
  • Poznasz zasady prowadzenia skutecznych kampanii emailingowych;
  • Zdobędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu content marketingu;
  • Nauczysz się podstawowych zasad optymalizacji treści witryn pod kątem wyszukiwarki (SEO);
  • Nauczysz się jak należy wykorzystywać marketing mobilny w promocji marki. A także jego produktów.