Masz konto w mBanku i szukasz odpowiedzi na pytanie, co należy zrobić w przypadku pojawienia się jakichś problemów? Jeżeli są jakieś problemy, nie pozostaje nic innego jak skontaktować się z jakimś pracownikiem.
Banki nie zostawiają klientów w potrzebie.
Zastanawiasz się nad tym, jak skontaktować się z odpowiednią osobą? Wydaje się, że najlepszym wyjściem jest kontakt z infolinią.
mBank — kontakt z obsługą klienta
Zanim powiemy sobie o numerach kontaktowych, warto podkreślić, że funkcjonowanie banku można podzielić na pewne obszary (jeśli tak to można ująć) i doskonale to widać w przypadku infolinii.
Jeżeli interesuje Cię kontakt dla klientów indywidualnych, Twój wybór przedstawia się w następujący sposób:
- 801 300 800 – telefony stacjonarne i komórkowe,
- +48 42 6 300 800 – kontakt z zagranicy,
- 783 300 800 – telefony komórkowe.
Co by nie mówić, firma zadbała o wszystkich. Niemniej jednak klienci indywidualni to niejedyna grupa, o której należy powiedzieć.
W przypadku firm i korporacji wybór jest następujący:
- 801 273 273,
- +48 22 6 273 273.
Koniecznie trzeba też wspomnieć, że wśród opcji jest również private banking — jeśli interesuje Cię private banking, zadzwoń pod numer 801 333 555.
Infolinia czynna jest przez całą dobę, dobro klientów to priorytet.
Infolinia mBanku
Załóżmy, że udało nam się dodzwonić i odbiera jeden z pracowników — co dalej? W takiej sytuacji nie pozostaje nic innego jak przedstawić powstały problem.
Teoretycznie sprawa jest bardzo prosta, ale teoria nie zawsze ma związek z rzeczywistością i warto o tym pamiętać.
Zastanawiasz się nad tym, jaki z tego wszystkiego można wyciągnąć wniosek? Wniosek z tego wszystkiego jest taki, że trzeba zadbać o bardzo dokładne przedstawienie całej sprawy.
Niedokładne przedstawienie jakichś okoliczności, może oznaczać nieskuteczną pomoc, czemu zresztą nie należy się dziwić.
W poprzedniej części tekstu skupiliśmy się na telefonach kontaktowych i na tym, kto z tych telefonów kontaktowych może skorzystać. Warto może jeszcze na moment wrócić do podawanych numerów — ktoś może zapytać, jaka jest opłata za połączenia? Jak myślisz, jest się o co martwić? Mówiąc wprost — wszelkie obawy są całkowicie niepotrzebne, ponieważ opłata jest zgodna z taryfą operatora.
Co jeszcze trzeba wiedzieć?
Czy jest jeszcze coś, o czym przydałoby się wspomnieć? Na pewno warto podkreślić, że niejednokrotnie działamy w pośpiechu, a pośpiech może skutkować rozmaitymi błędami.
Co za tym idzie, może zdarzyć się tak, że kontakt z infolinią jest zupełnie niepotrzebny. Nie ma też co ukrywać, że kontakt z infolinią to niejednokrotnie długi czas oczekiwania (można powiedzieć, że ta uwaga dotyczy nie tylko mBanku). Zresztą z pewnością wiesz, jak może przebiegać oczekiwanie na kontakt.
Na dobrą sprawę to już byłoby chyba na tyle, jeśli chodzi o kontakt z infolinią. Gdyby cały czas pojawiały się jakiekolwiek niejasności, najlepszym rozwiązaniem jest dokładne zapoznanie się ze stroną banku (pamiętaj też o tym, że infolinia to niejedyna forma kontaktu).