Masz konto w banku Santander i zastanawiasz się nad tym, co robić w razie pojawienia się jakichś problemów? Na pewno dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z infolinii i właśnie o tym będzie ten tekst.
Co by nie mówić, zdarzają się sytuacje, które niejako zmuszają do skorzystania z pewnej pomocy. Warto też od razu zadać sobie pytanie, kto może skorzystać z oferowanej pomocy?
Santander – kontakt z obsługą klienta
Pora skupić się na tym, jak można skontaktować się z obsługą klienta. Niemniej, zanim o tym, trzeba odnieść się do pewnego podziału. Mówiąc wprost – musisz mieć na uwadze, że obowiązuje podział na klientów indywidualnych, przedsiębiorstwa, bankowość VIP i bankowość prestige.
Skoro już powiedzieliśmy sobie na temat podziału klientów (tak umownie rzecz ujmując), czas skupić się na numerach kontaktowych.
Jeżeli jesteś klientem indywidualnym, Twój wybór przedstawia się następująco:
- 781 119 999 (z telefonów komórkowych),
- 1 9999 (z telefonów stacjonarnych),
- +48 61 81 1 9999 (z zagranicy).
Co do dostępności, wszelkie obawy są bezzasadne – możesz dzwonić o każdej porze.
Interesuje Cię numer dla przedsiębiorstw? Numer dla przedsiębiorstw to 61 885 15 50. Koniecznie trzeba też nawiązać do dostępności (szczególnie że sytuacja jest inna niż w przypadku klientów indywidualnych). Mówiąc wprost – można dzwonić od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00.
Jeśli chodzi o bankowość VIP, również nie ma wyboru – trzeba dzwonić na 61 885 86 00. Zastanawiasz się nad tym, co można powiedzieć o dostępności? Na dostępność nie sposób narzekać, telefon jest czynny o każdej porze.
Co, jeżeli interesuje Cię bankowość prestige? Na pewno musisz pamiętać, że pora dnia nie ma najmniejszego znaczenia. Odnośnie do wyboru, wystarczy zadzwonić na jeden z tych numerów:
61 856 56 76,
61 856 56 75,
61 856 56 74.
Wypada jeszcze wspomnieć o opłacie za połączenie. Krótko mówiąc – opłata jest zgodna z taryfą operatora.
Infolinia Santander
Zadajesz sobie pytanie, ile czasu minie, zanim się dodzwonię? Bez względu na to, jaka infolinia Cię interesuje, zawsze można powiedzieć to samo – dokładne określenie czasu oczekiwania jest niemożliwe. Niemniej zawsze trzeba liczyć się z tym, że czas oczekiwania będzie długi (w końcu zdarzają się różne sytuacje i należy mieć to na uwadze).
Ktoś może też powiedzieć, że korzystanie z infolinii nie jest koniecznością i trudno nie zgodzić się z takim postawieniem sprawy (ale mimo to warto zwrócić uwagę na szczegóły). Mówiąc wprost – jeśli problem wymaga jakiejś interwencji, infolinia wydaje się najlepszym możliwym wyjściem.
Nie chcę korzystać z infolinii – co w takiej sytuacji?
Załóżmy jednak, że ktoś nie chce korzystać z infolinii. Powiedzmy, że powód nie ma znaczenia, liczy się sam fakt.
W takiej sytuacji natychmiast nasuwa się pytanie, co robić? Najkrócej rzecz ujmując, nie pozostaje nic innego jak zapoznać się ze stroną banku (na stronie banku powinny znaleźć się informacje dotyczące możliwych form kontaktu). Nie ma też co ukrywać, że mogą zdarzyć się problemy, w przypadku których można poradzić sobie samodzielnie.