ING infolinia

Masz konto w ING Banku Śląskim i właśnie na Twoim koncie pojawiły się jakieś problemy? Jeżeli nie wiesz, jak sobie poradzić z tymi problemami, jest tylko jedno rozwiązanie — to rozwiązanie to nic innego jak kontakt z obsługą klienta. W końcu celem obsługi klienta jest skuteczna pomoc w przypadku różnego rodzaju problemów (oczywiście to samo można powiedzieć na temat każdego banku, to taka ogólna uwaga).

ING — kontakt z obsługą klienta

Zadajesz sobie pytanie, w jaki sposób można skontaktować się z obsługą klienta? Jeśli tak, przede wszystkim trzeba zastanowić się nad tym, kto może potrzebować pomocy. Krótko mówiąc — ING Bank Śląski współpracuje z klientami indywidualnymi, przedsiębiorcami, firmami, samorządami i korporacjami.
Co za tym idzie, nietrudno się domyślić, że można znaleźć więcej niż jeden numer kontaktowy. Co do szczegółów, klienci indywidualni i przedsiębiorcy powinni dzwonić na 801 222 222 lub 48 (32) 357 00 69. Ważne — klienci mogą dzwonić o każdej porze (jak zapewne wiesz, problemy mogą zdarzyć się w najmniej prawdopodobnych momentach).

Jeżeli chodzi o firmy, samorządy i korporacje, należy dzwonić na 801 242 242 lub +48 (32) 357 00 24. Koniecznie trzeba też nawiązać do dostępności, ponieważ sytuacja nie jest tak dobra, jak w przypadku klientów indywidualnych i przedsiębiorców — można dzwonić w godz. 8:00-18:00 i to wyłącznie w dni robocze.

Zastanawiasz się nad tym, ile kosztuje połączenie? Jeśli masz jakiekolwiek obawy w tym zakresie, Twoje obawy są całkowicie niepotrzebne — opłata za wszystkie połączenia jest zgodna z taryfą operatora.

Infolinia ING Banku

Co, kiedy uda nam się skontaktować z odpowiednią osobą? Oczywiście nie pozostaje nic innego jak przedstawić powstałe problemy. Teoretycznie jest to bardzo proste, ale teoria nie zawsze odzwierciedla praktykę. Mówiąc wprost — musisz pamiętać o tym, że odpowiednie przedstawienie problemów jest bardzo istotne.
Zresztą wystarczy zadać sobie pytanie, czy można pomóc wtedy, kiedy nie wiadomo, o co chodzi? Odpowiedź raczej jest jasna.

O czym jeszcze przydałoby się powiedzieć? Na pewno trzeba pamiętać o tym, że czas oczekiwania może okazać się naprawdę męczący. Warto też od razu podkreślić, że jest to taka uwaga, która dotyczy nie tylko ING Banku.

Czy infolinia jest koniecznością?

Zastanówmy się na koniec, czy kontakt z infolinią jest koniecznością. Być może takie postawienie sprawy wygląda dość dziwnie, ale sytuacje są różne i kontakt z infolinią nie zawsze jest potrzebny. Co do konkretów, odnoszenie się do przykładów nie ma sensu, ponieważ możliwości jest zbyt wiele. Trzeba też pamiętać o tym, że rozwiązaniem może okazać się czat.
Ktoś może też powiedzieć, że lepszy niepotrzebny kontakt niż spore problemy i trudno się nie zgodzić z takim stwierdzeniem (choć rzecz jasna ogromne znaczenie ma skala problemu).

Jeżeli weźmie się to wszystko pod uwagę, trudno o jakąś szczególną radę. Na dobrą sprawę można powiedzieć tylko jedno — pod żadnym pozorem nie wolno działać w pośpiechu (postępowanie w pośpiechu to niejako proszenie się o problemy).







Redakcja

tel: 660 758 369

mail: biuro@eevolution.pl