PKO infolinia

Masz konto w PKO Banku Polskim i zastanawiasz się nad tym, co należy zrobić, gdyby pojawiły się jakieś problemy? Przede wszystkim trzeba podkreślić, że zdarzają się różne sytuacje i co by nie mówić, skala problemu ma znaczenie.

Nie ma też co ukrywać, że problem może okazać się na tyle błahy, iż rozwiązanie nie będzie stanowiło najmniejszych problemów. Reasumując — są różne sytuacje i wypada o tym pamiętać.

PKO — kontrakt z obsługą klienta

Co robić, kiedy pojawią się jakieś problemy? Jeżeli są jakieś niejasności, najwyższa pora pomyśleć o skorzystaniu z infolinii. Co by nie mówić, infolinia to gwarancja w miarę szybkiej pomocy, czyli tego, co jest najważniejsze.
Rzecz jasna trzeba też wspomnieć o numerach, pod którymi można się skontaktować. Zanim jednak o tych numerach, wypada coś zaznaczyć. Wypada zaznaczyć, że bank wyróżnia podział na klientów indywidualnych, małe i średnie firmy oraz korporacje i samorządy.

Jeśli interesuje Cię kontakt dla klientów indywidualnych, wybór przedstawia się tak:

  • 800 302 302,
  • (+48) 81 535 60 60.

Co do dostępności, nie ma najmniejszych powodów do niepokoju, klienci mogą dzwonić o każdej porze.

Jak wygląda sytuacja z perspektywy małych i średnich firm? Patrząc jedynie pod kątem dostępności, nie ma najmniejszych powodów do niepokoju (można dzwonić o każdej porze). Różnica polega na wyborze numeru telefonu — jest tylko jeden numer telefonu dedykowany małym i średnim firmom — numer ten to (+48) 81 535 66 60.

Jeżeli interesuje Cię numer dla korporacji i samorządów, również masz wybór. Dokładniej mówiąc, wybór przedstawia się w taki sposób:

  • 801 36 36 36,
  • (+48) 61 855 94 94.

Co można powiedzieć o dostępności? Dostępność może mieć spore znaczenie — telefon jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-19:00.
Warto jeszcze powiedzieć o opłatach, choć absolutnie nie ma żadnych powodów do zmartwień. Mówiąc wprost — opłata jest zgodna z taryfą operatora, co trzeba określić standardem.

Infolinia PKO BP

Co można powiedzieć na temat kontaktu z infolinią? Na dobrą sprawę trudno odnieść się do czegoś konkretnego.
Zresztą wystarczy pomyśleć o tym, jak długo trzeba czekać na rozmowę. Nie ulega wątpliwości, że udzielenie odpowiedzi na to pytanie jest zwyczajnie niemożliwe (sytuacje są różne).

Przyda się również nawiązanie do rozmowy (dokładniej rzecz ujmując, chodzi o przebieg rozmowy). Zastanawiasz się nad tym, co należy przez to rozumieć? Maksymalnie upraszczając, problem musi zostać przedstawiony bardzo dokładnie.
Jeśli będzie inaczej, należy liczyć się, z tym że pomoc nie będzie skuteczna.

Pamiętaj, że pomoc nie kończy się na infolinii!

Jeżeli z jakichś powodów nie zamierzasz korzystać z infolinii, musisz wziąć pod uwagę, że skorzystanie z infolinii to nie jest jedyna możliwość. Niewykluczone, że natychmiast pojawiło się pytanie, jakie jeszcze możliwości są dostępne? Najlepszą odpowiedzią wydają się informacje umieszczone na stronie banku.

Warto też pamiętać o tym, że czasem rozwiązanie problemu jest znacznie prostsze, niż mogło się na początku wydawać.







Redakcja

tel: 660 758 369

mail: biuro@eevolution.pl